BLOG: Hoe lost Livingwood problemen op?
Een huis bouwen is waarschijnlijk het duurste project uit je leven. En dat begrijpen we bij LivingWood maar al te goed. Maar huizen worden gebouwd door mensen, bouwmaterialen worden geleverd door mensen en planningen worden gemaakt door mensen. En soms durft er al eens iets mis te gaan.
Bouwen zonder zorgen
Wie kiest voor een sleutel-op-de-deur bouwpartner, kiest voor bouwen zonder zorgen. Alles wordt berekend, gepland en uitgevoerd. Als een goed geoliede machine zorgt LivingWood voor een bouwproces dat zo vlekkeloos mogelijk verloopt. En dat is lang niet zo eenvoudig als het lijkt.
“Vorig jaar hebben we in totaal zo’n 90 huizen gebouwd”, zegt Gunter Keustermans, bouwexpert en planner bij LivingWood. “Dat betekent dat we twee à drie projecten per week opstarten. Een project duurt een zevental maanden, dus we zijn altijd met 40 à 50 huizen tegelijk bezig.”
Onvoorziene omstandigheden kunnen de plannen altijd in de war sturen. Wij, onze onderaannemers, en onze leveranciers zijn allemaal mensen. Een klein detail kan een grote impact hebben: materiaal dat een dag te laat geleverd wordt, een onderaannemer die ziek valt, een menselijke fout bij de constructie.
Samen naar de finish
Dat geeft wrevel of frustratie, en dat begrijpen we helemaal. Want een huis bouwen is waarschijnlijk het duurste project uit je leven. Hier gaan jij en je gezinsleden een leven lang in wonen. Het moet dus zo perfect zijn als de plannen je beloven.
Constructief naar de oplossing zoeken, dat is dan de boodschap. We beginnen samen aan een project, dus moeten ook samen aan de finish komen. De sleuteloverdracht, dat is onze missie.
Het team van LivingWood kan buigen op 40 jaar ervaring en een duurzaam opgebouwd netwerk in de bouwsector.
Zijn er calamiteiten? Onze werfleiders Michael en Kevin staan altijd voor je klaar. Als je een vraag of onduidelijkheid hebt, zijn zij er om ze te beantwoorden. Ook onze zaakvoerder Johan houdt vinger aan de pols.
Reviews LivingWood
Bij LivingWood kiezen we voor actie en gaan we direct op zoek naar een correcte oplossing. Daarom nemen we onze telefoon en bellen we rond. Dat is het snelst en het meest efficiënt. Door open, eerlijk en transparant te communiceren, vermijden we escalaties.
“Die sleutel kunnen afgeven, dat is de eindhalte die we moeten halen”, zegt Gunter nog. “En daarvoor stellen we alles in het werk. De tevredenheid van de klant is primair. Want wie ons de bouw van zijn woning toevertrouwd, moet achteraf gelukkig zijn. Daar gaan we voor. En als de klant dan achteraf een positieve review achterlaat, dan kan ons geluk ook niet op. En ja, we krijgen heel hartverwarmende reacties.”